Så jäkla skönt!



Kom hem för en litenstund sen, var iväg och simmade en sväng, riktigt behövligt kändes det=)
Skit skönt.
var nästan själv om att simma i motionsbassängen=)
Var 2 tjejer som gick på gymnasiet (som ligger i byggnaden mittemot badhuset), dom duscha knappt efter dom simmat, inte små äckligt tyckte jag.
För mig e de självklart att duscha efter bad, annars har man ju kvar allt äckligt clor, plus man luktar clor...
Fast vem vet dom kanske bara inte våga ta av sig simkläderna och använda tvål/shampo?
Bleh!

Vet inte hur långt jag simma, men simmade med hyffsat tempo i 30min, sen vart det lite värma sig i den "såkallade bastun.
Sen så plockade jag upp kusinen precis utanför nästan då hon slutade skolan.
Sen vidare för att hämta A på fritids, nu sitter jag här och skall börja skriva ansökningar till de ställena jag ringt till i dag och som bett mig att komma dit med CV/personligtbrev.

Har en del till att ringa till i morgon.
Just det ja i morgon skall jag träffa Beccis de ska bli riktigt kul=)
Får bara se när vart & hur =P

Tror jag ska simma på fredag också om jag hinner för ska väl lifta med mamma in till Götet på fredagen...
Annars får simmningen bli på måndag eller tisdag.
Eller helgen...

Jaja nu skall här skrivar jobbansökningar=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0