STORM!



Vaknade kring 03.30 första gången av att det blåste utav bara tusan!
Nästa gång vaknade jag strax innan 05.30 och det stormade/snöade fortfarande.
Låg vaken tills Perras väckarklocka ringde vid 05.50 då var det bara på med ordentligen med kläder och ut i snöstormen & skotta snö, för de hade blivit en jäkla massa snövallar och bilarna var helt insnöade!
30min skottade vi, det är verkligen det man vill göra en fredagsmorgon kl 6... NOT!

Jag hoppas jag ska slippa skotta innan jag ska sticka vid kl 9.
Backade ner bilen så den står precis vid vägens utfart nästan, då blir det minimalt att skotta bakom bilen när man ska ut iaf =)
Får se hur det ser ut sen.
Det såna här dagar man vill sova tills man ska upp, men kände att jag ville hjälpa till att skotta, det gåt ju snabbare om amn e 2 =)
Perra kom i vart fall iväg till jobbet, får hoppas jag kommer iväg sen också men de ska nog vara lugnt=)

ska till den jäkla kursen/utbildningen...
Efter det ska jag till ams och KLAGA!!!!!!
jag pallar fan inte med den såkallade kursen.
Verkar helt skrivat hela grejen...usch!

Nu ska jag göra lite frukost och kolla ett avsnitt till av O.C =)


http://www.dt.se/nyheter/dalarna/article892308.ece






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0