tisdag...8/2



Skall åka ner till bussen om ett tag.
Ringde ams i dag och frågade om en grej jag fått hört nyligen...
Men tydligen så sätämde det inte med det som jag hört...I vart fall inte enligt ams.

I mon blir min första dag på kursen/utbildningen, jag vill verkligen inte.
jag har god lust att sjukanmäla mig eller nånting, det tar verkligen emot att ens tänka tanken att visa sig där!
jag bllir mer eller mindre illamående...
JAG VILL INTE!

Blir simmning i dag med, ihop med älskling =)
han skall simma han med, trevligt med lite sällskap =)
Men innan det ska vi kolla efter luftavfuktare på Clas Ohlson, pappa e ju expert på att hitta saker till bra pris =P
tack för tipsen pappsen =)

I natt har det snöat igen, jag e sjukt trött på snö nu!!!
Jag vill ha VÅR!!!

Var faktiskt in på Fritidsresor och kollade lite resor, eftersom jag känner att de känns som att Colombia resan blir av nästa år så känns det ändå som om jag vill utomlands i höst.
ja jag vet inte, får se vad som händer.

I helgen skall Anna firas, fest i Borlänge med andra ord, ska nog unna mig lite vin då tänkte jag =)
Och verkar som Perra vil vara nykter så då är ju resan dit & hem fixad =)


Jaja...
Ser att storebrorn är ute & plogar snö med traktorn...
Får väl se om han hinner & om han tänkt vara snäll att skotta/ploga våran infart innan jag beger mig iväg=)
hoppas=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0