1.3km simmat =)




Ahhh riktigt skönt =)
Simmat riktigt duktogt har vi gjort i dag =)
Perra simmade 2km & jag simmade 1.3km.
Det artar sig verkligen... riktigt bra ser det ut.
bra jobbat! =)
Kanske man har en hyffsat snygg kropp till Beach 2011 ? =P

Det roliga är att jag varken känner sug efter godis, chips, läsk, alkohol eller flottig mat =)
Någonting har hänt den senaste veckan!
Känns super bra=)
Jag mår toppen, eller kroppen mår väl bäst antar jag =)


Ojj, ser vad mycket klockan är.
Kunde man inte föreställa sig =P
Ska se om Perra orkar se på film med mig =)
Får hoppas man inte somnar bara, känner mig ganska utpumpad faktiskt =P

Fast jag känner nästan för att simma i morgon med =)
kommer väl snart utveckla jälar & fenor haha!

Nepp nu ner och se om kärsta vill kolla lite film, eller om man ska lägga sig tidigt?
Vi får se =)
Känns mer och mer som att sängen är mer lockande än en film =P




Snipp-snapp-snut...så var blogginlägget slut.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0