Beställt böcker=)



Jag skulle ha dammsugit för längesen...
Istället har jag surfat runt på Adlibris hemsida och beställt hem böcker.
Är inne i en läs period =)

Men nu tusan ska jag slita mig från dumburken och göra nytta=)


Föresten fick jag sms av Fälth i går medans vi var och simmade...
han hade vart och åkt skidor i sälen tror jag det var...
Så smsade vi när Perra och jag var på väg hem, så när vi var i Bjurs hade han & några till åkt förbi Falun precis, så jäkla typiskt, hade jag sett medelandet tidigare hade vi ju kunnat setts en snabbis & sagt hej...
Men tyvärr blev det inte så, men nästa vecka när pengarna ramlar in på kontot ska jag kika på om jag & Perra om (han vill hänga med) kan åka en sväng till Stockholm och hälsa på Fälthan =)
Hade vart kul=)
Så jag hoppas det inte ska vara allt för dåligt ställt med ekonomin denna månaden så att jag/vi kan åka & hälsa på =)


Här kommer en bild på min och Perras smarriga blåbärs-smoothies jag gjorde i gårkväll=)
Mums gott och en massa nyttigt, antioxidanter mm.
Blåbär e bra grejer=)
fundera lite på att baka en liten blåbärspaj i dag... men får se hur det blir med den saken =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0