Hurtig afton =P


Var så gott som klar med maten när Perra kom hem från jobbet, ugnsstekt 3kycklingfiléer, alla var kryddade olika =)
Sen så hade jag av den sista 4:e kycklingfilén gjort som så att jag hade skurit den i bitar & gjort ädelost sås till=)
Mums.
De 3 ugnsstekta filéerna åts med tärnad råstekt potatis & beasås=)
Riktigt nice=)

Fast undertiden potatisen blev klar i ugnen gick vi på 40minuters promenad =)
Perra insisterade =)
Riktigt kusligt hur dålig kondition man får när man inte är ute & går varje dag som i sommras när jag gick till & från bussen varje dag när jag jobbat, ner & upp för alla backar...

Men Perra och jag ska nog komma igång med lite promenader & simmning =)

I vart fall, promenaden var nice & maten var god =)

Tror jag ska hoppa i duschen snart.


Skall för övrigt jobba i morgon-torsdag & lördag.
känns bra, eftersom jag tidigare i dag skrev att jag snart inte jobbat på 3 veckor hehe =)

Fick för övrigt mail från Förlagssystem, dom hade börjat gå igenom ansökningarna och tydligen är det många som sökt så kommer ta tid tydligen, jag håller tummarna.
Ett fast jobb är ju drömmen för tillfället=P

Jaja nu får det vara nog skrivet hej hopp! =)




Bild på mig sen nyår =P




Kommentarer
Postat av: Annika

Samma här, fick mail ikväll från ett sökt jobb, 240 sökande så dom börjar intervjua v.5

nu håller vi tummarna för varandra...

2011-01-11 @ 22:35:45
Postat av: Camilla

Nice :) Ja det kanske jag gjorde,men nu tycker jag hon är bäst hehe :)

2011-01-12 @ 08:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0