Huvudet värker, magen också!



Vaknade 5.40 i morse med ont i magen, hade på känn att mensmagen va på g & så förut runt kl 10 när jag gick upp med både huvudvärk och ont i magen igen, ja de va som jag trott.
Segt tycker det e jobbigt att ha ont i mage/huvud samtidigt, jag som skulle städa i dag, men får se hur de blir med den saken...
Ska knapra lite Panodil och ses pom det går över.

Ska googla fram nr till Mekonomen verkstan, för nu e jag trött på att köra utan fungerande instrumentbräda!!!
Dessutom haffar snuten en och ser det där e det ingen höjdare skulle jag tro, säkert olagligt att köra så där utan vetskap om någonting angående hastighet mm.

Jaha ja så är det ju 2011 nu dessutom.
Förra året gick skit fort, jag hoppas detta året blir bättre än förra, jag tycker förra året bara var rörigt och ingenting stämde.
jag håller tummarna och önskar mig en fastanställning nu i Februari!
Jag önskar att få fixat mig bil så jag kan sälja den för en bra peng i vår/sommar & köpa mig en ny(are) bil med 4hjulsdrift dessutom, kan vara bra att ha om vintrarna =)
Drömmer ju lite lätt om en Volvo Crosscountry, XC70.
Håller tummarna för något sådant =)
Behöver ju absolut inte vara sprillans ny, utan får gärna ha några år på nacken och ligga på bra pris =)


Som säkert många tänkt sig att träna nu när de nya året tar sin början har jag också tänkt göra det.
Perra har gått med på att köra några sim-pass i veckan =)
Så ska väl införskaffas sim-kort i veckan.

Sen får jag minska på alla dessa maffiga pastarätter innehållande väldigt mycket grädde haha =)
Vi har ätit väligt gott & flottigt de/den senaste månaden/månaderna nu i vinter.
jaja allting löser sig nog tidsnog =)

Åka hem-hem vill jag också nu saknar jag min kära familj!
Och jag börjar nästan tro att Colombia resan kommer gå i stöpet detta året, jag vet inte vad elelr varför men någonting ger mig den känslan...

jaja nu ska jag ner och se om jag orkar med att städa =)
ha en bra dag gott folk =)
Bjuder på nån/några fler bilder från nyår =P










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0