Irish/ julklappsbilder.



Har eldat och lagat mat i dag, till lunch & middag blev det, tomatsalsa köttbullar & makaroner, fina grejer det =)
Perra fick paket med posten i dag, några tv-spel han ropat in på tradera, nyligen spela vi Lost Vikings =)
Ett favvo spel sen jag va yngre =P

Har även gottat mig med en Irish coffe!
Rikgtigt gott att sörpla på=)

Här kommer några bilder på julklapparna jag fick hem hemma=)


2st såna här fina värmeljus hållare eller vad man ska kalla det =P


Mer för ljusen, en fin ljusstake=)


Och en smörgås grill!!!
Så sjukt nice =)


Fick lite annat smått och gott, bla. en spargris avsedd att spara pengar till colombiaresan =)
Lite underkläder, dtrumpor, nagellack mm.

Tack alla hemhemma i Kinna för de fina julklapparna =)



Jag alslutar med en halvdan mobil bild på min goda "Irish" =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0