Känner mig som ny =P



Ja så har det kännts båda gångerna efter vi simmat nu, att när vi kommer ut och sätter oss i bilen så känner jag mig som om jag vore helt ny =p
Kroppen och hela jag känner mig bara så bra, så ny haha!

Jag lyckades nog simma 650m och Perra simmade nog 1km.
Så det är vi nörjda med, frågan är bara hur invalid man känner sig i morgon, jag försökte trots allt stretcha lite efteråt=)
Ska nog ge Perra lite massage sen också så snäll är jag =)

Kl 21 blir de rysare på Canal+ aom vi ska kika på, sen är det hög tid för sängen =)


Inga planer för morgondagen, kanske lika bra om man är invalid? haha!
Ja vi får se vad dagen har att erbjuda.
Blir nog att organisera upp i garderob & byrå...allt ligger i en enda röra =P


Tror jag ska gotta mig med riktig feting frukost i morgon =)
Känns som en god idé=)

nu tänker jag avsluta detta inlägg och ge karln min massage och så skall jag göra allt klart så de bara e att lägga sig efter filmen sen =)




Så här gillar basse att ligga innan sovdax, gosa med Perra är det bästa hon vet och...


Hon bara älskar att ta på Perras ansikte, knäpp katt det där =P



Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta dom är...

2011-01-18 @ 21:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0