Onsdags afton.



Kom nyss in från en 20min promend, blev inte mer än så, då Perra klaga på att brallorna hans skavde, plus att de va ganska halt ute också.
men men det tar vi igen på simmningen i morgon =)
Ska man vara pigg på att simma mer än 1km i mon också=)

Måste för övrigt ringa gamla goda Eloflindälvs gymnasium i morgon, jag har inte den blekaste aning om vart mina gymnasiebetyg finns, dom ligger inte i mitt säkra förvar....och inte hemhemma i Pappas kassaskåp...hm...
Ja då veti tusan, och dom MÅSTE ju ha det till den så kallade "vuxenutbildningen" jag ska börja på...på måndag!
Så får snällt ringa Lindälv & be om ett nytt "utlåtande" haha kul!
Eller inte!

Skall en sväng till socialförvaltningen i mon också, va där i tisdags då jag hämtade ansökningsblankett om donationsbidrag till min tänka Colombiaresa.
Då jag inte fattar speciellt mycket av blanketten så får jag väl dra dit och få hjälp med det.

Sen simmning i mon som sagt.

Gjorde Taco-pastasås utav resten av tacoköttfärsen, så det skall frysas in, sen så gjorde jag garam masala till middag =)

För övrigt har jag läst ut en bok så nu är det dags för nästa=)
E själv hemma nu, Perra stack till reine, som är i byn hos sin mamma.
Orkade inte hänga med så stannade hemma istället...
Ska väl bänka mig vid tv´n snart och se om det kommer något sevärt =)

Jag avslutar nog här för i dag faktiskt.
Tack och hej!



För övrigt... jag vill ha vår och sommar snart.
Hade gärna gått längs en strand & plockat snäckor =)




Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag behövde ochså mina betyg i höstas för skolan och hitta dom inte,så ringde skolan men dom sa att dom inte behåller betygen mer än ett par år sen så är det kungsbackas kommunhus (tror jag) som har ett akriv med alla betyg så då fick jag några stycken hemskickade därifrån istället... :) så du vet!

2011-01-26 @ 20:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0