Pannkaks-söndag.



Vaknade strax innan kl 10, började fundera över vad man skulle käka till frukost, kom på att vi hade ganska många ägg kvar, som kanske borde användas innan dom går ur datum.
Så kom på den smarta idén om pannkaks frukost =)
Men vi hade ingen sylt så kollade upp på Coop Konsums hemsida när dom öppnar i Bjurs på en söndag.
Och dom lata jäklarna öppnade inte förrän kl 11!!!

Så på söndagar e de inte tal om tidig frukost i Bjurs om man skulle va sugen på att åka och handla frukost frallor vid kl 9 så är det en omöjlighet...
Så vid 10.15  gjorde jag pannkakssmet & började steka pannkakor.
SÅ var lagomt färdig till kl 11, så då tänkte jag åka & handla sylt.
Då kom Perra ner och kom på att vi hade massa skräp att slänga på sompinsamlingen nere på byn, så vi packade in skiten i bilen och åkte och slängde skräp innan vi skulle handla sylt =P
Men pannkakor & en ganska sen frukost blev det då som sagt.

I dag har vi väl renast ur en garderob här i kåken, och har väl blivit mer än 2st fulla svarta sopsäckar med kläder att skänka bort =)
Sen en hel del skräp också, Perra börja rota bland tusen andra grejer då gav jag upp hehe =)
Han håller på än, nu har vi nyss ätit lite lunch =)

Senare i kväll blir det kebab till middag. =)

I morgon ska jag till tandläkarn...skall bli intressant & se hur mkt det kalaset går på...usch.
Och i morgon efetrmiddag blir det simmning igen, gööött =)

Nu ska jag bänka mig vid tv´n tror jag.



han en fortsatt bra dag gott folk =)



Kommentarer
Postat av: Annika

Blev ju brunch för er precis som här.

Lillebror var här på besök och jag gjorde också pannkakor...

2011-01-30 @ 15:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0