Regnig dag i Kinna= Nintendo Wii


Jahopp det var den helgen...
I morgon bär det av hem till baggbo igen.
har vart mycket trevligt att vistas hemhemma =)
Shopping hela dagen i går, plus hälsa på mormor hon låg hemma och var sjuk så vi åkte och handlade på Coop i Kållered och sen åkte vi vidare till mormor med diverse förnödenheter i form av mat =)

Sen satt vi där, fikade & kollade på mormors pytte lilla 14tum tv =)
Kl 24 var mamma, Perra & jag hemma =P
Då hade vi svängt förbi Café Skåne i Mölndal, handlat baguetter, så jäääkla goda =)
Tonfisk & ägg baguette namnam =)

I dag gick jag upp innan kl 9, drack ett glas juice satte på kaffe till farsan & gick ut i stallet, släppte ut grabbarna & mockade =)
mys=)

Nu spelar A & Perra Nintendo Wii =)
jag spelade också lite men bestämde mig för att blogga lite =)
kanske blir bowling i eftermiddag vi får se.
Sen så hoppas jag på bastu i afton =)
Åååå önskar verkligen att Perra & jag hade bastu hemma, hade vart så skönt =)


Neee nu orkar jag inte skriva, mer Tv-spel skall väl liras nu =)


Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0