SÅ JÄKLA GÖTT!!!!



Jobb nu i veckan! =)
Hur bra som hellst, blev mer eller mindre lycklig när Chefen ringde å frågade om jag kunde jobba=)
Då slipper jag att börja den satans kursen ams tvingar mig att gå på =)
För jobb går före, så jag jobbar gärna =)
Vilken räddning alltså, gått och funderat hela dagen över hur jag skall komma undan den skiten...

Så får jag det underbara samtalet om jobb=)
Är det någon mer som har jobb så ös över mig med det för jag vill slippa den skiten ams vill jag ska gå på!!!!
För i så fall kommer jag slippa skiten!!!

Blev ingen simmning i dag...
För när jag traskat till Lugnet och efter Perra kom vid kl 17 så skulle vi gå och bada...
Då vi upptäckte att simhallen stänger kl 17 och då skall det tydligen vara simskola, hade helt glömt det...
var ju därför vi inte skulle simma måndagar utan tisdagar istället hehe.

Blir nog simmning i mon för min del i vart fall, dock inte bestämt än om jag ska simma innan jobbet eller efter...
Får se.

Fick föressten hem The O.C boxarna i dag =)
Säsong 1 & 2 =)
Så det ska jag kolla på i afton =)
Men först lite städning och dammsugning.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0