Tidig morgon...


Vakna inna kl 6 som sig bör när perras väckar klocka ringer...jag vaknar ALLTID innan honom och är tvungen att putta på honom och säga till att han ska stänga av väckarklockan som tjuter...
Det får jag ofta upprepe de 4-5snoozar han har på telen....
Börjar undra om han hör dåligt =P

Körde ner honom till korsvägen, och nu har jag suttit vid datorn en liten stund=)
Skall snart ner och göra frukost, och läsa lite bok=)

I går var det jobb 9-16, efter det åkte jag till Falun, satt och väntade på Perra inne på synoptik i 30min...
Sen stack vi till apoteket & Perra köpte lite vitaminer och sen vidare till h&m där jag köpte mig en ny långärmad tröja.
På väg till bilen kom jag på den smarta idén att vi kunde käka på Kinarestaurang vilket vi gjorde =)
Tur var väl de vem orskar ställa sig att laga mat 20.15 när vi kom hem.

För efter restaurangen åkte vi till Lugnet och inskaffade oss simkort ocg där efter vidare tillWillys och handlade massa mat och sist men inte minst svängde vi förbi hos Mats & johanna för at hämta Perras väska.


I dag blir de jobb 9-16, laga mat & ta in ved =)
Yeye nu blir de snart frukost hej hopp!!



Smuts & Basse som små=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0