Tisdag 11/1...



Vaknade som vanligt att Perras väckarklocka om morgonen, somnade om och vaknade av mig själv strax innan kl 9.
Mycket bra tid =)
Har nog fått in rytmen igen=)
Inte jobbat på snart 3 veckor tror jag känns riktigt trist faktiskt, men jag sysselsätter mig så gott jag kan här hemma plus i morgon skall Perra & jag investera i varsitt simkort, här skall simmas =)

Gjorde mig en annorlunda morgon smoothie i dag..en så kallad "frukost smoothie" från min lilla smoothie/juice receptbok =)

Tärna ner tomater, riva morot & pressa i lime (hade ingen lime så fick bli citron).
Gick att dricka men konsistensen var fruktansvärd...
Inte undra på det...i boken stod det att när allt var mixat skulle det silas....de missade jag helt & hållet eftersom jag mixade samman allt och antog att det var klart så haha!
Så silar man det tror jag det kan vara godare =)
Då blir det ju mer eller mindre som någon sorts juice=)

Annars i dag...hm...
Ska nog dammsuga lite och hänga tvätt=)
skall fixa maten sen också, blir kyckling, men vad jag ska ha till har jag inte bestämt än...

Vi tog lite kort på Tiger i går när han låg på Punes gamla rum & tjockade sig =)








Kommentarer
Postat av: Annika

Fy F*n va´läcker han e´

å ni säger att Nesse e´tjock....

2011-01-11 @ 12:54:37
Postat av: Camilla

Åhh vilka söta kort :)

2011-01-11 @ 17:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0