Äntligen jobb!



Jo då i mon tänkte jag släpa mig iväg till jobbet igen=)
Skönt, känner mig ganska pigg & så i dag i vart fall=)
Den rödsnytna näsan har nästan slutat snora helt, huvudet & kroppen känns okej.
Dock hosta fortfarande men de går an ändå för nu tänker inte jag vara hemma en dag till=P

Sitter och dricker lite kvälls te, harklar mig & hostar lite=P
Skall väl ta mig en halstablett också innan läggdags =)

Wiiie nytt objektiv till kameran på torsdagkväll när familjen kommer!
Sjukt nice=)
Farsan som e så schysst och handlar ett åt mig på Media Markt.
För vi har ju inge sånt här=P

Nice nice!
Längtar till familjen kommer de ska bli så mys=)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0