fake lashes =P



Jo då sminket skall tvättas bort, satt och kikade igenom mitt smink lite, och kom att tänka på att jag har ju lite lösögonfransar jag inte använder så skulle va lite på att få dit dom rackarna, gick ganska bra, men dom sitter ju inte perfekt, man måste öva =P

Men testade iaf ett par=)
Och bättrade på dagens smink lite=)
kul kul=)
Skall buda hem lite fransar någon dag tror jag=)
Inte lika täta som jag har på mig nu, lite mer neutralare kanske=)

Har ju inte speciellt böjda fransar så kan ju vara snyggt med lite "böjdare" och snyggare fransar=)


För övrigt, Perra cyklade till jonas, skulle tydligen drickas lite alkohol där, hade vart kul han bor ju trots 5minuters promenad från oss, men jag bestämde mig, jag skall ligga hemma och kureramig/vila så jag orkar med jobb på måndag=)=)
Duktiga mig=)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0