Fiske!



Jepp idag efter jobbet inhandlade älskling och jag var sitt fiskespö=)
Så nu behöver vi inte låna av Reine eller någon annan heller för den delen=)
Bara fiskekortet som saknas nu ju=P

Jag hoppas pappa planerar in fiske & sol v30 när vi ska ner över, så vi kan åka ut med hans båt & fiska lite på sjöarna i närheten=)

Vart skit seg dag på jobbet, kännts som klockan stått mer eller mindre still, tiden har gått skit långsamt!
trodde aldrig denna dagen skulle ta slut...
Tänkte åka ner på byn om en liten stund och köpa mig en glass, för i dag e de glassväder de vill jag lova=)
Svettigt är det, men skönt med riktig sommarvärme, man får stå ut med svetten haha!






Vi köpte likadana, dom var bra erbjudande på, dvs bra pris=)
Dock ångrar jag lite att jag inte köpte de lite dyrare ROSA fiskespöet =P


Kommentarer
Postat av: Camilla

Wow finns det rosa fiskespön,coolt :P Har ochså 2 fiskespön och en fiskehatt haha,men det är skoj att fiska =)

2011-06-30 @ 19:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0