Helgen som var ägde!



Jajjemen, lördagen som var, den blev helt jäkla kanon!
Utspark/inspark fest, utspark för mig & Helena som slutat plus Inspark för Lina som var med, tror de saknades 2 tjejer tills om va nya.
Alla Scorettbrudar några med respektive =)
hade super mega trevligt med alla snygga brudarna plus nyaste tillskottet på Scorett sen jag slutade.
Fick present också, dom e för söta=)

Först vart det fördrink/bål & snacks hemma hos bästaste chefen någonsin dvs Helen =)
Sen traskade vi till Skutan för att käka och fortsätta festa där.
För jäkla rolig kväll kan inte ens skriva allt skoj här i, rejälfylla med underbart folk=)

här kommer lite bilder =)




Folket=)

Scorett brudarna =)



Ana & jag


Helena & jag


Jag & Chefen =)


Matdags =P



Avslutar med en bild på oss brudar som är/har vart anställda=)
Finns en hel del fler goa bilder men orkar inte slänga upp allt=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0