Hundar...



I mon skall jag Perra, Mats & Johanna ner en sväng på guidad tur i Falugruva.
Skall bli riktigt spännande=)
Och det är endast Mats som vart ner där för många årsen med skolan =P
Så det skall bli riktigt spännande tycker jag=)

Ledig i mon då, skall bli riktigt skönt faktistk.
Sen e de ju jobb fredag, lördag & måndag, fina extra pengar eller komptimmar...tror jag skall ta det i komptimmar. =)
Känns som en bra idé=)

Såg förut på Facebook att andrasidans hund har gått bort eller vad man ska säga...
Fick verkligen skit ont i magen & hjärtat...
För jag vet att snart kommer inte våran gamla Timon vara kvar hos oss heller.
Det göt en verkligen ledsen...man önskar ju hunden/hundarna skall finnas där för alltid...
Jag fasar för den dagen när vi måste låta gamle farbror Timon somna in.

Jag vill att han & de andar hundarna skall finnas ika länge som jag...
usch jobbigt.
Tårarna bränner verkligen bakom ögonlocken...

Nog om detta...
Blir bara ledsen annars...


Nu skall jag kolla mina tillgångar & på nätet, för jag tänker uppdatera min kamera med nytt objektiv =)
Och kanske en blixt om ekonomin tillåter=)
Så kanske man kan inhandla imon efter Falugruva =)





En "nylle"bild på Timon, tagen för något årsen, lite kläggiga ögon har han på bilden, men ha e ju för söt ändå=)






Kommentarer
Postat av: Camilla "Busen"

Men vilken söt bild,man vill ju bara pussa en massa på söta nosen :)

2011-06-01 @ 21:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0