Längtar!!!



Jag längtar till i mon kväll=)
Då kommer mamma, pappa & kusin!
Å vad jag saknat dom, och alla hundarna blir med också, till o med gamle farbror Timon=)
Längtar till jag får se min gamle farbror igen=)

I mon skall det STOR handlas efter jobbet, skall ju ha massa god mat på midsommar e de ju tänkt=)
Skall bli så skönt att träffa familjen igen, saknar dom verkligen, synd att det är så långt imellan =(

Gårdagen va rent ut sagt ett HELVETE, gick till jobbet kände mig frisk nog för det, men kände mig inte helt bra...
Kände mig konstig hela dagen sen vid kl 14 började jag känna...
Att det var huvudvärk/spänningshuvudvärk/migrän på G.

Mycke riktigt 1 timme senare (kl 15) stod jag där med ett allt mer dunkande huvud...
När klockan var 17.30 (1½ timme kvar innan vi sluta) då var de som värst, kändes som huvudet skulle sprängas i 1000birat och att jag skulle börja spy när som hellst!
Så kände jag mig de 1½timme de var kvar.
Bråttom hem, så när jag kom innanför dörren bara slängde jag av mig alla kläder sprang upp på övervåningen och slängde mig i sängen.
Mådde så in i helsike dåligt, skippade middag och försökte sova nästan med det samma, blev dock lite ompysslad först av min älskling=)=)

Så resultatet av att ha vart sjuk, fortfarande känenr sig krasslig och jobba 12timmar direkt efter vart sjuk, de funkade inte alls, det gick åt skogen!
Vaknade med med liten gnagande huvudvärk i morse, och har haft lite smått huvudvärk hela dagen.
Inge vidare trevligt det heller men i går de va ett helvete, ville verkligen kapa av huvudet från min kropp då...


Nog om det.
Jag har budat hem 2 nya "medlemmar" till mitt smink.

En NYX ultra pearl mania "charcoal pearl" ögonskugga


Och en kajal=)



Mycket nice, skall pröva dessa någon dag snart=)
Tog lite av ögonskuggan på handen, riktigt mycket pigment & pärlemor i, kan nog bli grymt=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0