Naket innan kl 7 på morgonen=P



Fick mig ett gott skrat ti morse, när man precis kommer in till Falun och 90vägen övergår i 60, så precis efter där 60börjar, såg jag 2st killar som såg kanska avklädda ut plus en snutbil.
Saktar in lite extra när jag såg snutbilen, och när jag är på väg förbi ja då ser man ju att de 2 snubbarna endast var iklädda varsin strumpa för att täcka snoppen!
Haha så jäkla kul synd jag inte hade mobilen till hands då hade jag fan tatt kort=P
Så kul speciellt att snuten haffat dom mitt i vägen där som stod på refugen haha!
Så alla kunde se=P
Men de kanske va meningen vem vet=P

Roligt va det i vart fall=P


dags för matlagning snart klyftpotatis & kött blir det=) skall ner en sväng på byn och inhandla gurka också.
Måste ju ha gurka i salladen=)




Kommentarer
Postat av: HANNA

är det bara jag som är sjukt besviken över att ledigheten snart är slut? :(

2011-06-06 @ 18:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0