Worky, worky =P



Jobbat idag, riktigt duktigt.
Efter jobbet stack jag till Willys och handlade lite billigt & gott kött=)
Sen tankade jag och styrde kosan hemmåt.
Och det är ju vägarbete mellan Bjursås/Grycksbo.
Shiiit vilken lång bil kö det blev alltså, stod nog där i 20-30min idag.
I gassande sol & hetta, tur man har AC på bilen, annars hade det nog bara vart kvar en blöt fläck efter mig=P

Jag har nyss kökat goda köttet och klyftpotatisar=)
Mycket gott=)

Tiden rinner iväg skall sätta mig ute en stund till sen blir det glo lite tv och sen e det sängen.
Och jobba 7- 14 i morgon, om man har otur kanske det blir längre =P

Rockstad Falun & falukalaset i helgen, jojomensan.
Men jag tror jag skippar det, vill inte förstöra min lediga söndag med bakfylla, absolut inte.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0