Äckligt!



Jahopp jobbade mellan 12-15 på Twilfit i dag!
Det går verkligen super bra=)
Och jag tycker det känns riktigt bra att jobba där=)
Skall jobba på torsdag nästan gång & kanske lördagen också=)'

Efter jobbet stack jag och handlade lite nödvändigheter och sen plockade jag uppe Perra på jobbet & han fick skjutsa mig vidare till simhallen eftersom han skulle hem.

Jag har ju tidigare skrivit hur äckligt jag tycker det är när kvinnor ligger i bastun och visar upp sin mutta för allmän beskådning...
När dom ligger och tar upp plats i bastun och verkligen vresar så folk inte kan undgå att råka se deras kissemurra!!!
Usch!

I vilket fall... i dag såg jag något som var ännu värre tycker jag...
En kvinna som står i den "stora" duschen som säkerligen e gjord för att handikappade eller mammor med barn skall ha lite mer utrymme...
Hur som haver där står hon och hon står utåt gången så folk mycket väl ser allt...
Hon ståd där och bresar med benen och rakar muttan så alla ser!

VEM FAN RAKAR FITTAN INFÖR RESTEN AV SIMHALLENS KVINNLIGA BESÖKARE???!!
OCH INFÖR UNGA TJEJER OCH  SMÅ BARN!!!!!???
Nä de tyckte jag faktiskt va riktigt äckligt!
Usch!
Tänk den som står i duschen brevid som får alla äckliga pubis hår över till sin sida usch!



Jaja nog om det nu kommer lite bilder.




Målade naglarna i förrgår, gröna och fina blev dom=)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0