Akupunktur =)



Jahopp åkte till sjukgymnasten, pratade meddenna kvinna, mycket trevlig och kunnig!
Efter att jag berättat om symptom & om mina besvär så tyckte hon vi skulle köra med akupunktur, eftersom jag redan simmar som aktivitet.

Första gången jag fick testa akupunktur, kändes faktiskt ganska så bra efter åt.
Va en liten speciell känsla =)
så har 2 tider till inbokade nästa vecka, på tisdag & torsdag.
Sen skulle hon på semester så får man se om man skall dit fler gånger medn det tror jag väl.

Har nyss hjälpt Perra lite med lasagnen han lagade.
Jag gjorde ostsåsen=)

I morgon är det jobb som gäller igen 12-15, det skall bli kul & intressant=)
Lär mig nya saker helatiden.
Och efter jobbet får det bli simmning igen=)

Skall kika på några träningspass på Lugnet ochså, tänkte testa Zumban & Spinning=)


Nepp nu får det nog bli att kika lite tv=)






Kommentarer
Postat av: Zandra - sminkblogg

Sv; Jag svarade i min blogg, då många brukar undra samma saker :)

2011-03-17 @ 18:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0