Dagens middag: Italienskt



Jobbade 11-14 efter det åkte jag ock simmade en sväng, där efetr handlade jag på Willys och sist men inte minst hämtade Perra på jobbet, och nu har vi nyligen käkat mat.

Hade ju kollat i mina kokböcker efter inspiration till att laga mat...
Hittade en rätt som lät gott i min Italienska kokbok.

Hummer & saffrans pasta.


Tyvärr var det ingen hitt...
Gillade det inge vidare...
Tur var ju att Perra tyckte det var gott=)
Så då får han käka upp resten =)

Hade ju tagit fram bacon & parmesanpastasås ur frysen i förrgår så resten av den återstående hungern mättade jag med det istället, mycket godare =)


Sån här härlig färg fick maten i dag i vart fall.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0