En sån dag....



Fick äntligen tag i personalansvarig på Förlagsystem i Falun.
Jag hade lätt fått börja jobba med detsamma MEN dom ville man skulle jobba heltid direkt och jag kunde INTE kombinera deras tjänst med den jag har på Twilfit nu...
Så extremt typiskt!!
Och jar ju redan fått schema för Mars & April på Twilfit, man kan ju inte direkt ändra sig heller för att man fått ett bättre erbjudande...
Såååå typiskt, kunde inte Förlagsystem hört av sig 1vecka tidigare då hade det vart som gjutet ju!
Men men snackade och hade en bra konversation med personalchefen, sa att jag skall söka sommarvikariatet och det tyckte hon absolut jag kunde göra=)
Så när den ansökningstiden gått ut gäller det att vara ihärdig och ringa henne igen =)
Jag har en god känsla angående förlaget, jag tror att jag förr eller senare kommer få in en fot där=)

Hur som haver i April blir det jobb nästan varje dag på Twilfit, och det ska bli jätte kul=)
Dock är det lite få tider nu i Mars men men det gör inget=)

Var till ams på dagen & fick påskrift på försäkringskasse pappret.
Efter det åkte jag till Lugnet & simmade i 35min.
Sen en 10min bastu...
Stod inte ut att sitta där längre, låg ju sådana äckel där igen och vresade upp sina f*ttor inför alla som satt i bastun.
Sen att dom 2 som låg där som ena äckel tog upp halva bastun det tog dom ingen hänsyn till alls.
Neeej när fol knödde på andra halvan bastun det brydde väl sig inte dom om, inte en tanke på att sätta sig upp så att fler fick plats!
IDIOT ÄCKEL!

Sen hämta jag perra på jobbet strax efter 16.
Sen blev de god middag och nyss har jag kollat 2 avsnitt till av O.C säsong 4=)

Har haft kameran i beredskap och testat den lite i mörkret, och tagit bilder på mina kära katter=)













Och en bild på mina fina ljusstakar jag fick av Nelly i födelsedagspresent förra året=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0