Första jobbdagen...Mer jobb=)



Min fösta dag på Twilfit idag!
Var riktigt bra, kändes bra och allting gick bra=)

På min fikarast på eftermiddagen kollade jag mobilen, och ett Sthlm nr hade ringt...och ett medelandet var lämnat på mitt telesvar.
Tro det eller ej!
Blev erbjuden ännu ett extrajobb!!!!

Hade fått ett mail för några dagar sen att jag inte blev antagen till jobbintervju på Förlagsystem, men så på det in pratade medelandet undra dom om jag vill jobba extra där en tid!
Och självklart ska jag inte tacka nej till det.
Jag ska jobba & slita som ett djur, även fast jag sitter mellan 3 jobb.
Här skall jobbas & tjänas pengar=)
Pengar till Colombiaresa & andra nöjen!


Jag är nu på super mega bra humör!
I morse vaknade jag och kände mig allt annat än pigg, trevlig eller peppad för min första arbetsdag på Twilfit.
Men efter morgonens simmning och en jätte bra start på Twilfit så kändes dagen mycket bättr, och efetr det inspelade medelandet på mobilen blev min dag fulländad!

Ingen semla i dag tyvärr...
Pga, de smakerna vi/jag ville testa (blåbär & choklad) var slut på Ica Maxi...så vi sket i semla och köpte varsin påse chips att fira med istället=)
Går lika bra det!

ja nä nu får det vara fördig skrivet om dagens lycka.
Nu får de bli film med käraste=)



Kommentarer
Postat av: Camilla

Gött att höra Maiz,där ser du...det gäller bara att kämpa så får man jobb till slut =) Vad gör man på ett förlagssystem föresten? ;)

2011-03-09 @ 07:28:16
Postat av: Camilla

Okej,låter ju kanon för du har väl jobbat på lager innan ochså? Ja,det låg vid skanstorget så det måste ju lätt provas haha =)

2011-03-09 @ 10:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0