Fredags kvällen för mig själv.


Perra drog hem till arbetskamraten i dag med sin data...
Dom skulle spela wow.

I dag har jag jobbat 12-16.15
Riktigt gött faktiskt=)

Har inte mycket att skriva i dag faktiskt...
I mon blir det simmning kring kl 11. så innan dess ska jag plocka upp Perra & hans data hemma hos Jocke.

Blir tidig säng gång i dag.
Har vaknat kring kl 5 varje morgon nu senaste veckan... så känner mig ganska mör faktiskt


Blev föresten riktigt sugen på ett glas rött till maten förut...MEN så synd att jag inte äger en endaste flaska=P
Har en flska mousserande (asti zinsano) elelr vad det heter, men vill inte öppna den i onödan hehe=)

Och ingen mjölk har vi eller så jag kan göra en god choklad drink.
så typiskt =P
Så jag får helt enkelt klara mig ändå=)


Skall väl slänga ett öga på Let´s dance, sen blir de nog lite spanska plugg & sova =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0