Glad onsdag=)



Är på riktigt bra humör i dag med=)
skall ringa Förlagsystem om ett litet tag=)
Ska bli spännande att höra vad dom säger=)

Så jag hoppas det skall gå att få ihop det att ha 3 olika extra jobb=)
Men det skall nog inte vara något problem, får införskaffa mig en kalender helt enkelt=)

har slösat lite pengar och handlat lite saker som gynnar mig=)

I Förrgår klickade jag hem  O.C säsong 4 och fick paketet redan i går=)
Riktigt snabba var dom på Onoff=)

Sen i går på min lunchrast gick jag en sväng på stan i Falun.
köpte nagelacksremover eftersom mina naglar var riktigt fula med bortflagnat nagellack, och köpte även en foundation/puderborste.

Sen kikade jag in på Makeup Store... aldrig riktigt vågat mig in där då deras priser skiljer sig en del från vanliga h&m, lindex eller kicks=P
Frågade om concealer och borste till...
Gick på ganska så mycket om man säger som så, men jag hoppas detta skall få bårt mina rödflammiga kinder & ringar under ögonen=)
För ibland vill man ju göra sig till och se snygg ut, och slippa alla mörka ringar, och ojämnheter i ansiktet=P

Här kommer bilder på Basse/Basse & Perra.
I går låg Basse i våran säng och tjötade och i förrgår kväll innan jag skulle till spanska kursen så gosade hon med Perra=)

Och så kommer lite bilder på mina senaste inköp=P









Inköp=)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0