Hemfärd i morgon...



Via Stockholm dessutom!
usch!
Borås-Götet. Götet- Sthlm, Sthlm- Falun.

Jag gillar inte Sthlm, stressad och rörig stad, itne speciellt trevliga människor heller!
Får hoppas man går på rätt tåg Mot falun i morgon då, allt e ju en enda röra med tåg, bussar, tunnelbana osv.
Men det löser sig nog.

Hade gärna stannat 1vecka till...men men som sagt arbetsintervju på torsdag=)
och möte med min förbaskade handläggare på ams...

MEN de ska ändå bli skönt att komma hem till äslklingen & katterna=)
Myspys=)
Sen så blir det att jobba helgen på Scorett, härligt=)


Dagens schema blir väl att åka till Borås, lämna lite jobbansökningar...
Annars inget speciellt inplanerat.
Hämta A på fritids i eftermiddag...
Skall jag kanske ta och koppla av med lite solarium nere på byn med?
Får se.

Har träffat bråkdelen av de polare jag viljat träffa under min vistelse här hemma.
Kennyboy hade ju totalt missat mina samtal i söndags vilket var den maximala oturen...
Sen så har jag inte vart i Götet så har inte kunnat träffa varken Helle eller Nelly...

Men men man kan inte hinna allt=P
Next time=)

Orkar inte skriva mer, bjuder på en liten bild på mig & älskling sen en födelsedags fest hos Sara =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0