Hopp ifrån taket =P


Jahopp då var denna helgen över.
Kollade på rattatuille i går, käkade nachos till det=)
Sen började jag kolla på en anna film som började kl 21, skulle ju ha filmkväll själv här hemma.
Men strax efter att 2:a filmen började ringde mobilen...
Perra som ringde, askalas och ville hem, så fick sätta mig i bilen och hämta honom i Falun.

Ganska lustig hela historian, men han total decka hemma på soffan och 7.30 i morse kom han upp och lade sig och inte fick jag sova...
Så blir nog en grymt seg dag, lite smått irriterad över dessa få timmars sömn men men, hade riktigt svårt att sova i går efter jag hämtat upp anna & Kim i Bergsgårdens bystuga och kört hem dom till Borlänge.

Som tack för skjutsen fick jag en flaska vin & en liten vodkaflaska=)
Vinet var tydligen specialbeställt från bolaget (Kim jobbar ju där).
Så skall spara flaskan till ett bra tillfälle=)
Tack för den fina gåvan i vart fall=)

Nu på morgonen så satte sig Perra ute på trappen och upptäcker då att Smuts är uppe på taket.
Så jag skyndar mig att nappa tag i kameran och springa ut.
Fick en klockren bild på henne när hon gör en "Stålmannen" när hon skall ner från taket, tyvärr hann jag inte ändra inställning på kameran så att bilden kunde vart någotlunda bättr, men blev en kul bild ändå=)


Uppe på taket =)


Smuts kollar ner på Perra från taket.





Smuts gjorde en "stålmannen" när hon skulle ner från taket, en liten flygtur med andra ord =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0