Jobb på Twilfit=)



Jajjemensan!
Mer jobb!
Fick jobb på Twilfit!!! =)
Så nu skall man börja sälja underkläder=)

Ska bli jätte kul att testa på nåt nytt, så får hoppas man får timmar på både Twilfit & scorett nu då=)
Fast letar ju fortfarande mer jobb, jag vill jobba som tusan=)
jag e suuuper glad nu=)
chefen på Twilfit verkar ju awsome, och min kära chef på Scorett e ju awsome också=)
Kul när de känns bra med cheferna =P

På tal om Scorett va jag förbi där och köpte mig mina stövlar=)


( får ursäkta den lortiga spegeln=P )

Hann med att handla pålägg på Ica Maxi också, plus köpte något gott att fira med sen ikväll=)
Mums=)

Blir väl simmning i eftermiddag också eller jag hoppas det i vart fall=)
Näpp nu skall jag slänga ihop nånting till lunch, är riktigt hungrig nu =P

Suverän dag=)

Ha de gott allesammans =)


Kommentarer
Postat av: Annie

grattis till jobbet!!

2011-03-03 @ 12:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0