Känner mig mör...

 

I kroppen... var på akupunkturen kl 10.30 - 11.00.
Kände mig totalt slut efter jag legat med nålarna i mig i 30min.
Min sjukgymnast rådde mig att ta de lugnt de närmsta timmarna efter akupunkturen, men skulle ju jobba.
Men tog det lugnt på jobbet, var inte så mkt kunder heller så de gick fint.

Tänkte jag skulle simmat efter jobbet, men jag skippade det, eftersom ajg känner av lite ont i nacke/huvud...
Och sen att man skulle ta de lugnt så det får vara i dag, får bli simmning i mon istället.

Fick mig en liten promenad i solskenet i avrt fall=)
Är extremt fika sugen så när jag hämtat Perra nere vid bussen tänkte jag koka lite kaffe& plocka fram kladdkaka som ligger i frysen.
Göra rent bordet ute på trappen så vi kan sitta och fika i det fina vädret =)


När jag kom hem satt Basse uppe på hustaket, undra om hon ocks Smuts är på taket varannan gång ? =)


Nu skall jag lägga mig och vila lite, plus kolla igenom mina övningar jag fick av sjukgymnasten som jag skall göra =)





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0