klump i magen...



Har vart och lämnat lille Tiger på Falu Djusjukhus, idag skall han kastreras, tycker det e jobbigt jämt hos veterinären.
För mycket onda minnen därifrån kanske?
Näpp jobbigt att lämna djuret där tycker jag.

Men allt ska nog gå bra, skall hämta honom efter mitt möte/intervju i eftermiddag.
Bokade även kastrerings tid för både Smuts & Basse, dom skall kastreras samma dag jag fyller år.
Alltså den 2:a maj.

Blev ingen simmning i dag ändå, efter jag lämnat Tiger åkte jag hem och har nyss käkat frukost.
och om ca 40-45 min bär det av mot Falun igen & lite jobb på Twilfit:)

Jag hoppas denna dagen skall sluta riktigt bra =)
Och så skall jag hem sen och pyssla om lilla Tiger=)


Nu ska jag göra mig i ordning så man ser acceptabel ut på jobbet =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0