Ny palett från Viva la diva.



Var in till Falun i dag för att kanske hitta mig ett par nya brallor, hittade ett par snygga jeans...
MEN när dom väl sagtt på så vällde magen över, såg inte klokt ut...
Nästan så man fick tankar om att göra en fettsugning.
Men icke bara att motionera mera, skall börja gå till bussen å så nu, plus simningen då.
Sen skall jag se om jag kan övertala Perra att hänga med på ett spinningpass nästa vecka, och se om de kan va nåt =)

Simmat i dag i vart fall de va skönt =)
I mon är det Twilfit igen, ska bli nice =)

Eftersom det inte blev ett par nya brallor i dag köpte jag faktiskt en ögonskuggepalett från Viva la diva istället=)
Verkar vara väl pigmenterade skuggor=)
Så bara till att inviga det i morgon =)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0