Ringa doktorn i dag då...



Känner mig bättre i dag men känner mig ändå inte helt ok, huvudet känns helt luddigt...
Värken i nacken är borta tack som tusan för det...
Det onda i kroppen är nästan bort, men känsn som min kropp inget hellre vill än ligga till sängs.
Känner mig sjukt slut i hela kroppen & huvudet.

Veti tusan vad det var som förstörde en hel helg för mig...
Det började i fredags med ordentligt ont i nacke & huvud (höger sida)...
Det var så gorr som över på lördagen...
Men började få känningar av detta på vänstersidan istället, men jag gick till jobbet i hopp om att det inte var nåt...
Men sen ett tag efter jag vart på jobbet kanske en timma kände jag att det inte alls var någon inbillning, med råga på att det blev värre med huvud & nacke fick jag jätte ont i magen, och lagom till jag kom hem mådde jag verkligen SKIT!
Nacke & huvudet värkte något fruktansvärt, magen gjorde ont och jag mådde såpass illa att jag itne vågade äta det minsta lilla...

Lade mig & sov från ca kl 18-10 dagen efter...
Hade vaknat otaliga gånger på natten med ont i hela kroppen...
Men när jag vaknade till kl 10 var det fortfarande ont i kroppen framförallt nacke & huvud...
jag var sängliggande hela dagen i går, på eftermiddagen orkade jag med att flytta ner på soffan och kolla lite tv...
Och sen fick jag masa mig ner till pizzerian & köpa pizza, för jag klarade verkligern inte av att laga mat...


Som tur är mår jag bättre i dagmen känner mig fortfarande inte ok...
Veti tusan vad detta e för skit!
Men skall ringa läkarn i dag och boka en tid eller vad som hellst...
Jag klarar inte av att få spridda skurar av detta och bli helt utslagen...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0