taco-fredag =)


Jajjemen fick den briljanta idén att äta tacos när jag insåg att vi hade så gott som allting hemma=)
Behövde bara komplettera med några enkla ingredienter=)

Så vi har avnjutit en god tacomiddag =)
Får väl bli film eller nåt sen.
Vad vet jag.

Jobb i mon som sagt, hade tänkt jag skulle simma innan jobbet, men icke!
Det visade sig att simhallen inte öppnar förrän kl 12 i mon!
3timmar senare än vanligt!!!
Så får nog skippa simmningen och simma på söndag istället.

I mon natt skall man vara snäll och vara fyllechafför åt Anna & Kim.
Plus kanske plocka med Perra hem från Falun på hemvägen från Borlänge.
För Perra skall väl förtära alkohol han med i morgon.
Jag får skippa alkohol denna helgen pga pengabrist=)
Men de gör inte mig nåt ändå=)
Ännu en helg utan bakfylla=) Skönt det=P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0