Fan!

I morse när vi åkt hemmifrån, och inte ens kommit ut från "byn" så rusar de ut en ekorre på vägen, Perra bromsar och säger sen att bromsarna lade av.
Bromsplattan gick i botten... och bromslampan på instrument brädan började lysa.
Bara att vända tillbaka och byta bil.
Så extremt irriterande!
Vart arg, frustrerad och irriterad hela dagen.
Är det fortfarande....
Så i helgen blir det att greja bil...
Får hoppas Perra kan greja det annars blir det verkstad...
Man ska fan inte ha bil de e bara till besvär!
Har god lust att banka skiten ur den där röda volvon på gården, men icke.
Tänkte begett mig ut & sprungit bort all ilska men de hinns inte med idag, skall laga mat & så i mon skall jag och några till från jobbet till Bro till Bokus och vara på deras lager å se hur det går till, eftersom Bokus i början av juni flyttas till oss på Förlagsystem...
Så i mon bitti måste jag kliva ur sängen kring 4.45 för att hinna, känns mindre lockande..men men.
Ska på nya Pirates of the Carribbean filmen i mon...
Men kom på att vi kanske inte hinner hem till Falun från Bro....
Helvetes skit också... får nog skippa det då, tur vi bara bokat biljetter...så vi inte redan hade köpt dom.
jaja får se...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ush jobbigt,hoppas allt är bättre nu iallfall :) Haha det är ju detta jag sagt hela tiden,varför skall man skaffa bil? Hör bara hur alla klagar på bensinpriser och hur mycket allt skall krångla hela tiden...fan så mck bättre att åka kollektivt ju =) Billigare oxå :P

2011-05-19 @ 07:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0