Helgen =)



Har vart en riktigt bra helg=)
I fredags kväll åkte vi hem till Anna & Kim.
Där blev det 3 rätters middag, lite dricka och film=)
Var mycket trevligt, jag & Kim var de enda som höll oss vakna till slutet av den 2:a filmen vi såg, så 4.30 hade vi kollat klart, en ruskigt bra film måste jag säga.

Riktigt ruggig och vidrig, men jäkligt bra!
Spit on your grave.


I går blev det Subway till frukost i sällskap med Anna & Kim.
Sen åkte vi hemmåt efter det.
Jag "skördade" en hel drös med rabarber så nu e frysen väl fylld med rabarber, plus att jag slängde snabbt ihop en rabarber paj i går ocksås om blev riktigt god=)
Tacos blev det till middag i går också, i sällskap utav Jonas, så idag har han bjudit hem oss til honom på grillning=)
Så i afton blir det grillning som sagt, så skall väl slänga samman lite sallad till det sen i kväll=)




God sallad till förrätt, med lite allt möjligt gott, chevre ost, rostade pinjenötter, melon, avocado, honung, purjolök mm.


Varmrätt: Kräftsoppa=)




Jag & Anna grejar disken =P


Grabbarna=)





Rabarber skörden=)


pajen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0