Måndag 23/5




Mycket seg dag idag måste jag säga.
segt på jobbet och lite att göra, längtar till bokus flyttar till Förlagsystem, tror de kommer bli fullt ös då=)
Det gillas=)

Va rpå min sista akupunktur behandling idag=)
Då jag inte haft nack elelr huvud ont på flera veckor tyckte Annika på Dalarehab att vi skulle se detta som sista gången, och om huvud/nacl värk komemr tillbaka var det bara att ringa och boka tid =)

Har inget speciellt vettigt att skriva idag känns det som.
Perra har föresten lokaliserat en läcka i bromsslangen på min bil, så det skall lagas=)
Så hoppas det blir bra till slut.
Dock har jag lite funderingar/planer på att köpa mig en till/en ny bil.
med lite mer finesser och nyare årgång=)
Får se vad det blir av detta=)






Nu lite situps och träna magen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0