Älgfärsbiffar i sås!



Fick ju lite älgfärs över i går sen jag gjorde älgfärssoppan.
Så idag inproviserade jag och gjorde älgfärsbiffar kryddade med färsk timjan.
Blev super gott, blev en god sås med timjansmak & en skvätt rödvin i också!

Fantastiskt=)

Ska bli så gott att äta det till kokt potatis i morgon på lunchen.
jag längtar redan=)
Synd man inte får dricka lakohol på jobbet för det hade vart pricken över i:et med ett glas rött till maten=)

Smakade nyss en biff, lite sås och  potatis, och lite rödvin att fukta strupen med, och ATTANS vad gott det var!
Helt klart något jag skall göra igen!

Nu skall jag upp och lägga mig till rätta i nybäddade sängen och läsa bok=)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0