Fina bilder=)



I går morse (lördag) så gick jag upp 6.10, slängde i mig ½macka & ett glas juice, sen packade jag in mig och kameraväskan och åkte in till Falun & plockade upp världens bästa Sofia=)

Vi skulle fota gryningen vi hamnade tillslut efter lite och och med vid Kålgårn, där fotade vi och fick till en hel del fina bilder=)
Var riktigt mysigt=)
Helt klart värt att gå upp så tidigt en lördag=)

Blir nog mer foto med Sofia fram över=)
Tycker verkligen det e jätte roligt att dela samma hobby & intresse, kul att ha med sig sällskap =)
Så nästa gång blir det packa med fika också=)

Här kommer lite bilder, har väl fixat vissa av bilderna lite också för mer effekt=)



















Kommentarer
Postat av: emma

jättefina bilder!

2011-11-20 @ 16:40:55
Postat av: sofia

<3 Det blir massor av mer fototurer om du vill! Jag e så glad jag har nån att dela intresset med! Jätte kul! Bilderna var grymt fina allihop! duktiga du!



2011-11-20 @ 18:26:42
Postat av: Annie

Åh vilka fina bilder, du är jätteduktig! De två sista hade jag kunnat rama in och ha på väggen anyday. Sälj? :D KRAM

2011-11-22 @ 13:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0