Foto=)



I går kväll kollade älskling och jag på film=)
Lade oss redan kl 23, vi såg 2 filmer eller jag såg väl 1½film typ, missade nog 40min på den andra filmen för själklart va jag så trött så jag somnade=P

Men ska kolla klart den sen ikväll=)


När vi upptäckte att klockan bara va 23 när vi lade oss, så låg vi och pratade en timme istället=)
Perra fråga om vi skulle ställa klockan på 7.30 men jag tyckte vi skulle ställa den på 9.
Men vad hände jo vi båfa vaknade 7.30 i morse.
Då klev jag upp, slängde på mig kläder och ut och fotade=)
fin frost här hemma=)

Delar väl med mig lite bilder här då så ni får se=)
Tycker det är roligare och roligare att fota nu när man börar få "hum" om hur man gör med manuella inställningar=)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0