En dag kvar!!!


Sen e det heeelg!
Å fy sjutton vad skönt de ska bli!
Nyktert & städat, ska bara laga mat, städa och njuta, plus strosa på Rättviksmarknad=)
Kommer bli så skön helg!

Dagen i dag var ganska seg faktiskt, för att vissa grejer krångla å kunde inte läsa in min pall med böcker på nästan hela dagen, så efter lunch fick man stress läsa in alla böckerna på min pall.
Det gick bra med lite hjälp å vi hann läsa in den och hade ändå gott om tid kvar efter det =)

Var iväg och simmade i dag med, denna gången med käraste=)
Har lurat på honom ett ½års simkort=)
Så nu måste han ju nyttja kortet, så 2gg i veckan skall det simmas.. =) MINST =)
Och så någon/några dagar på gymmet också!
Sweet=)

Såg en grej idag hehe.
Å tusan vilken skade glädje jag har!
Synden straffar sig själv, så är det!
Tycker bara de va så jäkla rätt hehe=)

jaja nog tjötat=)
Skall bädda ner mig i soffan å glo lite på tv, OM de kommer något bra annars ska jag fortsätta läsa min bok=) tror det blir alternativ 2, då vi ska elda lite på rummet å de e ju mysigt så jag tror jag bäddar ner mig i sängen med en bra bok och hoppas jag får sällskap av en katt eller två..eller tre=)

Kanske en Perra också?
Fast de tror jag inte, inte så här tidigt =P


Jaja ska avlägsna mig här nu!
bjuder väl på en bild de glömdes av i går =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0