En trött måndag!



Ja shit i dag var vi allt bra trötta på jobbet, jag Sandra & Sofia =P
Alla 3 var helt slut =P
Som zombies =P

Ganska lustigt =P
jag e den som brukar sköta klagandet men jag verkar ha smittat av mig så klagandet skötte Sandra =P
Hehe =P

Dagen gick hyfsat fort ändå fick stå vid datan å läsa in nästan hela dagen i vart fall det var sweet!!!

Vi har nyss käkat en sen middag=)

Stekt kött med hasselbackspotatis, tomatsalsa & vitlöksbröd=)

Blir mkt vitlök i maten fram över för här skall vi hålla oss friska=)

För övrigt, helgens fest hemma hos Kin & Frida den blev awsome!
Bjöds på bål, öl & tequila.

Det var skit skoj =)
Skit trevligt folk =)
Hälften känner man eller har man träffat innan i vart fall=)

Blev en hel del bål men säkerligen ännu mer tequila & capitain morgan=)
Men de va skoj =)

Nyktert fram till jul är tanken, är bjudna på fest nästa helg med...självfallet.
Men efter den icke välkomnade bakfylla som hängde över en halva dagen i går så har jag bestämt mig för en lugn skön lördag, skall väl kika förbi Jonas med Perra för Perra blir de nog öl men jag skall vara sansad=)

För övrigt är det rättviksmarknad i helgen så tanken är att dra iväg på den på lördag dag ihop med Sandra & Sofia=)
Myyys=)
jag vet redan vad jag ska investera i =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0