Nehepp...



Gick inte upp när Perra gick upp, låg dock vaken i nästan 1 timme och fundera över att gå upp eller inte, jag va ju pigg vid den tiden...
Men ick de va varmare å skönare under täcket, plus jag kunde fortfarande ligga och dra mig eller sova någon timme till.
Men tur det inte går å göra så nästa vecka då e de upp 5.45 utan ursäkter =)

Är skit trött nu, och borde som sagt klivit upp kl 6 samtidigt som Perra.


Näst sista dagen på "skiftet" idag, så jäkla skönt, MEN slår vad om att de blir minst lika segt idag som i går...
Högsäsongen verkar vara över...
Jag önskar vi kan få börja å sluta vanlig tid i morgon för då kommer det absolut vara total lugnt.
Ja önska kan man men det lär ju knappast inträffa.

Inte fått något brev med info & inbetalning till fotokursen än...
Känns skumt med tanke på att den börjar nästa vecka...


Nog tjatar om det=)

Nu skall här göras sig iordning och senare blir de käk innan avfärd till jobbet=)




En bild på agnes sen vi va hemhemma sist, hon kan verkligen se rolig ut =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0