Nu e jag tillbaka=)



Tycker det är dags att åter uppta bloggen, har vart dåligt med bloggande det senaste, men har vart mycket jobb & mycket festande!
Fortfarande mycket jobb dock, men skall försöka engagera mig i bloggen igen=)

Sommarn har kännts på tok för kort, med 1 vecka semester å på denn ville man hinna med hur mycket saker som hellst.
Hann väl inte ens med hälften men så är det alltid.


Några av de goaste polarna man kan ha var upp & hälsade på för några veckor sen, Busen, John & Cissi!
Det var awsome!

Var på en skit grym Ålandskryssning med mina goa vänner från Scorette förra helgen, plus några nya bekantskaper som börjat på Scorett efter jag slutat.
Vi hade det kanon kul och det kommer göras om snart=)


Dags igen att ta upp träning och hälsosam kost.
var smal å fin i början av sommarn.
Nu e de dags igen och lägga i en högre växel, simmkort är grejat så simmningen är återupptagen, sen skall här gymmas med mina 2 jätte schyssta jobbarkompisar Sandra & Sofia=)

Tror allt kommer bli så bra.

Skall föresten börja én foto kurs om 2 veckor, de ska bli så roligt!!!
Längtar verkligen!
Ska bli så spännande=)


Orkar inte skriva så mycket mer, men skall göra mitt bästa att uppdatera så ofta jag kan & hinner=)



Bild på Sofia, mig & Sandra, Bästa brudarna på jobbet =)


Nu ska jag glo lite tv sen blir de sängen =)




Kommentarer
Postat av: sofia.

Vilken snygg blogg Mia! =)



Å du e bästa bruden på jobbet! ^^, och i övrigt också :). Vi ska bli fit for fight! ses ikväll!

2011-09-17 @ 10:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0