SEG dag!



Måste vart en av de segaste dagarna på länge, väldigt lite å göra på jobbet...
Fattar inte hur de har kunnat gå från jätte stressigt till total dött på nån dag bara, helt sjukt.
Ser inte fram emot i morgon & fredag känns som båda dagarna komemr va skit sega, tycker då det är bättre med mycket att göra=) hehe =)

Nyss duschat, ska väl släpa mig upp till sängen snart känner mig lite smått trött, plus tänkte gå upp samtidigt som Perra i mon, så man kanske kommer in i rätt dygnsrytm =)

Få se om jag ska ta ett simpass också=)
De ser vi i mon=)

I dag har föresten Basse vågat sig ut å de e ju ett plus=)
härligt, trodde hon skulle vägra gå ut en längre tid men tydligen inte =P

Nu blir det tandborstning och sängen, få se om Perra vill vara snäll å smörja min rygg, nu när hösten är här & vinern närma sig, känns hema min kropp helt uttorkad, händerna börjar bli mer å mer torra för var dag som går.
Blir å ladda med handcreme i väskan =P


Just det har hört att de går MAGSJUKA på jobbet, så i morgon måste jag komma ihåg å packa ner min handsprit, jag tänker då vart fall inte bli sjuk, ingen på våran avdelning som fått det än i vart fall...
Får nogon det så får man nog fram med sprit å ta sig en hutt var eftermiddag/kväll efter jobbet haha.
Jag vill inte insjukna i det...



Hel skön bild sen det var fest hos oss senast =)
Tagen av Sofia=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0