34dagar kvar=)



Yay Skottlandsresan närmar sig med jättekliv!
börjar bli smått nervös faktiskt=P

Hoppas på en ny fotoväska i födelsedagspresent och så ska jag inhandla ett extra batteri=)
Regnkläder hade väl behövts också, men vi får se hur de blir med den biten, paraply ska jag iaf ha =P


Ska bli så fruktansvärt gött att komma iväg!
I sällskap av min goda vän Sofia också (http://norlundsofia.blogg.se).
Det behövs kan jag säga...

Jag e jätte trött på jobbet...måste erkänna det...
Detta pga en del grejer.
Önskar alla uppskattade sin fasta tjänst lika mkt som jag...

För jag e jätte glad som har ett fast jobb...fastlön= stabil inkomst....
Det är jag glad för jag tjänar mitt levebröd...
Tyvärr är jag "ledsen" på både det ena och andra på jobbet...
Det förstör faktiskt...
Förut gillade jag att komma till jobbet efter en ledig helg...
Men inte nu...


Jaja hur som haver...
Skottland blir skönt, kollar lite efter Kroatienresa också... 1vecka eller så...fota=)

Nu ska jag kolla klart säsong 2 av Ally Mcbeal... sen e de dags å inhandra fler säsonger=P
En liten jäkel Frangelico till också=)
Mums=)


    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0